
Wymiana
Jeśli chce wymienić zakupione produkty, odezwij się do nas na maila - sklep@nimbou.pl
Sprawdzimy czy wymiana na interesujące Cię ubranka jest możliwa - może się zdarzyć, że nie będziemy posiadać na stanie danego wzoru czy rozmiaru.
Zwrot
Aby dokonać zwrotu, poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Możesz to zrobić mailowo, napisz do nas na sklep@nimbou.pl
Odeślij zamówione produkty wraz z formularzem zwrotu na adres:
nimbou
Paderewskiego 5/11
26-600 Radom
Pamiętaj o bezpiecznym zapakowaniu przesyłki.
Na zwrot pieniędzy mamy do 14 dni od momentu odebrania paczki.
Nie odbieramy paczek za pobraniem.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.
Reklamacja
Jeśli zakupione produktu okażą się wadliwe masz prawo je zareklamować. Poinformuj nas o takiej sytuacji mailowo - sklep@nimbou.pl Do wiadomości możesz dołączyć zdjęcia przedstawiające uszkodzenia ubranek.
Wadliwy towar wraz z formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres:
nimbou
Paderewskiego 5/11
26-600 Radom
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad
- usunięcia wady
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego
Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.