Zwroty i reklamacje

Wymiana

Jeśli chce wymienić zakupione produkty, odezwij się do nas na maila - sklep@nimbou.pl 

Sprawdzimy czy wymiana na interesujące Cię ubranka jest możliwa - może się zdarzyć, że nie będziemy posiadać na stanie danego wzoru czy rozmiaru.  

Zwrot

Aby dokonać zwrotu, poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Możesz to zrobić mailowo, napisz do nas na sklep@nimbou.pl 

Odeślij zamówione produkty wraz z formularzem zwrotu na adres:

nimbou

Paderewskiego 5/11

26-600 Radom

 

Pamiętaj o bezpiecznym zapakowaniu przesyłki.

Na zwrot pieniędzy mamy do 14 dni od momentu odebrania paczki.

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.

Reklamacja

Jeśli zakupione produktu okażą się wadliwe masz prawo je zareklamować. Poinformuj nas o takiej sytuacji mailowo - sklep@nimbou.pl Do wiadomości możesz dołączyć zdjęcia przedstawiające uszkodzenia ubranek.

Wadliwy towar wraz z formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres:

nimbou

Paderewskiego 5/11

26-600 Radom

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad
  • usunięcia wady

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego 

Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl